Kontakty na členov a zapisovateľku Ústrednej volebnej komisie
Kontakty na administráciu tejto stránky o voľbách, volebných stranách, volebných programoch, kandidátoch, politike všeobecne:
Celá stránka je interaktívna. Kontaktovať sa teda môžete aj komentárom ku ktorémukoľvek článku (podstránke, v každom zobrazení). Všeobecný komentár môžete vložiť aj v tejto rubrike alebo prostredníctvom e-mailu, telefónu:
karolnagy77@gmail.com, 048/ 414 70 36, Orange: 0915/ 561 368, O2: 0949/ 417 065
Komentáre
Prehľad komentárov
Dobry den
Ako som sa docital tu nizsie volit zo zahranicia je mozne,ak do 23 aprila poziadam o moznost volit zo zahranicia odoslanim postou. Po tomto termine to nie je mozne? vdaka
Kontakty na politicke strany
(Karol Nagy, karolnagy77@gmail.com, 18. 5. 2010 9:18)Skratky na prislusne kontaktne info som prave umiestnil tu, vyssie, pána Szíjjarto upovedomujem aj e-mailom.
SaS
(Viktor Szíjjarto, 18. 5. 2010 7:44)
Dobrý deň,
prosím Vás, zašlite mi kontaktné údaje strán SaS, SDKÚ - DS, KDH, HÍD (adresu sídla, tel., @-adresu atď.). Zároveň by som ocenil radu, na akej webovej stránke by som našiel takéto informácie aj o iných stranách sústredené na jednom mieste.
Ďakujem za Vašu odpoveď e-mailom.
Prajem Vám mnoho dôvodov k spokojnosti a radosti.
Viktor Szíjjarto
BA - Rača
vsz@orangemail.sk
0906 761 777
Nesprávna adresa
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 6. 5. 2010 8:13)
Vážený pán Sloboda, táto web stránka nepatrí Ústrednej volebnej komisii. Jej oficiálnym prezentačným miestom je stránka Ministerstva vnútra. Tam sa však tiež do značnej miery skrýva pred občanmi a inými inštitúciami a na mieste, kde je uvedené jej zloženie, nie je žiadny kontakt. Skúsenejším sa môže podariť nájsť kontakt na zapisovateľku volebnej komisie.
Túto stránku sme vytvorili aj preto, aby sme trochu prekazili hru ministerstiev vnútra (bez ohľadu na to, kto práve vládne) a celý proces volieb trochu ztransparentnili. Kontakty na predsedkyňu a niektorých členov komisie asi nájdete len na tejto stránke - adresa: https://volby.estranky.sk/clanky/parlamentne-volby-2010/nrsr-10.
Inak trestné oznámenie môže podať priamo každý občan, ktorý sa o veci dozvie. Pracovníkov prokuratúry nevynímajúc. V skutočnosti však generálny prokurátor sa asi dosiaľ len jediný raz ujal vyšetrovania z vlastnej iniciatívy. Po hokejovom zápase, ktorý sledoval, podal trestné oznámenia na hokejistu súpera... Trápna prokuratúra. Iná vec je, že o tomto konkrétnom prípade sa včera vyjadrila jedna prokurátorka, nevidí dôvod na trestné stíhanie a v tomto prípade s nou suhlasím, aj ked súhlasím aj s Vami, že ide o hrubý prejav rasismu. Neexistuje však zákon, ktorý by zatváral rasistov. A keby existoval, museli by ste žiaľ zavrieť VÄČŠINU OBČANOV SLOVENSKA. :-(
Podnet na prešetrenie
(Viliam Sloboda, 5. 5. 2010 18:55)
Vážená ústredná volebná komisia,
ako občan Slovenskej republiky dávam týmto podnet na prešetrenie strany SNS, ktorá vylepila volebné bilbordy s potetovaným Rómom a textom. Je to typický prejav rasizmu a neznášanlivosti a porušenie Ústavy SR.
Slovensko už raz zažilo situáciu keď poslalo na smrť tisíce našich spoluobčanov.
Je povinnosťou Ústrednej volebnej komisie rázne proti takýmto prejavom vystúpiť a dať podnet na prešetrenie generálnou prokuratúrou.
Je na čase aby aj na Slovensku sa voľby stali demokratickým aktom a nie prejavom nacionalizmu, fašizmu a rasovej neznášanlivosti.
Viliam Sloboda s rodinou
Porušenie zákona v okrskovej komisii
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 30. 4. 2010 21:17)
Vážený pán Martin,
keby sme žili v právnom štáte, radil by som Vám bezodkladne prípad oznámiť obvodnej aj Ústrednej volebnej komisii. Lenže v právnom štáte nežijeme, dôkazom čoho je napr. aj to, že asi nikde nezistíte ani to, kto je predsedom patričnej obvodnej volebnej komisie. Podobne, na stránke Ministerstva vnútra nenájdete a ani nikde inde, napr. na stránke Smeru, ktorého zástupkyňa bola vyžrebovaná za predsedkyňu ÚVK, nenájdete kontakt na túto pani. Nájdete ho len na tejto stránke, v rubrike "Parlamentné voľby 2010," článok "Voľby do NR SR 2010."
Zoznamy členok okrskových komisií, tie sú spravidla utajené úplne, hoci všetci členovia, najmä predseda a podpredseda majú aj právnu ochranu verejných činiteľov. Ale verejnosť predsa neznamená utajenosť. Ak nie ste predsedom, podpredsedom okrskovej komisie, ani nemáte známosť so starostom, primátorom, ktorým by mali členovia okrskových komisií skladať sľub (to aj tak väčšina obcí a všetky mestá porušujú, kde by sa nejaký primátor obťažoval stretnutiami s členmi okrskových komisií), tak sa asi k písomnému zoznamu nedostanete. Po podobnej skúsenosti by som počkal až dovtedy, kým si dotyčný neprevezme peniaze za sedenie v komisii, bude o jeden usvedčujuci dôkaz naviac. Hádam to všetci neututlajú ako sa sa stalo mne v podobnom prípade. V najlepšom prípade bude potom obec, mesto starostlivejšie kontrolovať zoznam ich nominantov do okrskovej komisie v nadchádzajúcich voľbách. Samozrejme, pán, pani kandidátka bude musieť peniaze vrátiť. Bude to pre neho (ńu) väčšia príučka, než keby bola z komisie vyradená pred voľbami.
Ak chcete, pošlite mi mail.
kontakt
(Martin, 30. 4. 2010 18:46)
Dobrý deň neviete mi poradiť kde mám dat podnet ked mám podozrenie že istá strana má v jednej okrskovej volebnej komisií človeka ktorý je aj na ich kandidátke? Pokial viem to volebný zákon zakazuje.
martin.miticky@centrum.sk
Volba zo zahranicia-p. Chanečkovi
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 29. 4. 2010 8:39)
Vazeny pan Chanecka, chano@mail.t-com.sk,
zial, uz je neskoro, po termine 23. aprila, kedy najpozdejsie mohla Vasa dcera dorucit ziadost o volbu postou zo zahranicia.
Nezostava jej nic ine, iba pricestovat v den volieb, ak ma slovenske statne obcianstvo a trvaly pobyt na uzemi SR. Alebo si vybavit v mieste trvaleho pobytu volicky preukaz a v den volieb volit v ktorejkolvek okrskovej miestnosti. Keby bola stihla dosrucit ziadost do 23. aprila, mohla, ale aj nemusela mat trvaly pobyt v SR. Teraz je to uz na tento trvaly pobyt viazane. Ak ho nema, mozno by ho este stihla si vybavit. Ak byvate napr, na vychode, a ona by mala cas odskocit si napr. iba do Bratislavy, mozno by Vam po znamosti vydali na nu volicsky preukaz aj keby osobne v predstihu pred volbami domov nepricestovala.
Pisem Vam aj na e-mail.
Volby zo zahraničia
(Chanečka Miroslav, 28. 4. 2010 14:50)
Mám dceru vo Welse. Akým spôsobom a aký je postup keď sa môže zučastniť volieb.
Ďakujem
Informáciu prosím zaslať na chano@mail.t-com.sk
K voľbe mimo bydliska
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 25. 4. 2010 15:47)Adresy volebných miestností (okrskov) budú včas pred voľbami, aj počas volieb uverejnené vo všetkých obciach na úradných tabuliach a väčšinou aj na internete.
Voľba mimo bydliska
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 25. 4. 2010 15:44)
Vážená Ildikó Ganzerová,
podobne, ako pri predchádzajúcich parlamentných voľbách, aj v týchto Vám stačí v termíne medzi 13. májom 10. júnom požiadať na obecnom (mestskom) úrade o vydanie voličského preukazu. Ten Vám musí byť vydaný, ak je stránkový deň v deň podania. S voličským preukazom a podľa možností aj s občianskym potom môžete voliť v ktoromkoľvek volebnom okrsku (Aj v tom Vašom, ak by ste si to medzitým rozmysleli). Tamojšia volebná komisia Vás dopíše do zoznamu voličov, keď sa dostavíte do volebnej miestnosti, Vaša obec (mesto) Vás predtým vyčiarkne zo zoznamu voličov, ale to už nie je Vaša starosť. podstatné je vyžiadať si a vyzdvihnúť si voličský preukaz a potom odovzdať ho okrskovej komisii v mieste, kde sa rozhodnete využiť svoje volebné právo.
Do 10. júna môže občan požiadať na obecnom (mestskom) úrade o vydanie voličského preukazu.
otazka
(ildiko ganzerova, 24. 4. 2010 21:24)zaujimalo by ma, ako sa da volit mimo savojho bydliska v parlamentnych volbach 2010,vdaka,Ganzerova.
Podnet pre ÚVK.
(Svätopluk Koceľ, 17. 3. 2010 13:01)
Touto cestou žiadam Ústrednú volebnú komisiu SR, pre parlamentné voľby 2010, aby „Kapurkovú stranu“ vyradila zo zoznamu politických strán uchádzajúcich sa o priazeň voličov v parlamentných voľbách 2010, nakoľko táto strana podviedla Ministerstvo vnútra SR pri jej zaregistrovaní za politickú stranu aj tým, že v tom istom čase zaregistrovala na patentovom úrade logo „Kapurkovej strany“ ako logo na alkoholické nápoje.
Aj tá skutočnosť, že táto strana uvádza iba jedného kandidáta, ktorý už teraz vyhlasuje, že v prípade zvolenia mandát odmietne, jasne dokazuje, že táto strana nie je politickou stranou, ale iba reklamnou agentúrou odetou do maškary politickej strany.
V záujme ochrany majestátu parlamentných volieb 2010, túto stranu je potrebné z volieb vylúčiť a na viac nevrátiť je vstupný príspevok a to za klamanie Ministerstva vnútra, ako aj na výstrahu ostaným reklamným agentúram, ktoré by sa po vzore tejto agentúry, pokúšali zneužiť majestát parlamentných volieb na výrobu ich reklamného produktu.
Za pochopenie vopred
ďakujem: Občan SR Svätopluk Koceľ.
Máj odváhu byť statočným.
(Rudo, 24. 2. 2010 20:08)Tý o ktorých sa nehovorí sa im podarilo v globálnom meritku vytvoriť to,čo robili v malom počas celej svojej historie-vydierať národy sveta,zadlžovať ich a žiť na ich úkor.Aj unás sa im podarilo za učinnej pomoci KDH ,SDKU a SMK SaS a taktiež ich médií.Demokráciaje vporiadku, pokial robite to čo vám povieme.Nie je vporiadku,keď si zvolite niekoho,kto sa nám nepáči.To realizujú oni.Nadľ im podľa ich skutkov a podľa ničomnosti ich výmyslov.Odplať im podľa diela ich skutkov,odmeň ich podľa zásluhy.Preto majte odváhu sa obslúžiť vlastným rozumom.Nie podľa supotníkov z KDH.SDKU.SMK a SaS,Ktorí sú oslepení leskom zlatého teľaťa.
oprava
(brat Andrej, 16. 2. 2010 14:02)
Strana Sloboda a Solidarita je liberálnou stranou, čo znamená okrem iného aj
to, že sme za dôslednú odluku cirkvi od štátu. Nemáme špecifický vzťah k
žiadnej z cirkvi na Slovensku a vierovyznanie považujeme za výsostné osobnú
záležitosť každého z nás. S politikou by sa však podľa nášho názoru viera
miešať nemala.
S pozdravom
Martin Poliacik
Páčil sa mi program SaS.A tak ako kresťan katolik som túto stranu oslovil. Odpoveď Vám dávam do pozornosti. Táto strana zavádza občanov. Kresťan katolik v tejto strane nemá čo hľadať. Kto si prečíta túto správu a cez to všetko sa začlení do tejto strany automatický sa exkomunikuje z Katpolíckej cirkvi. Liberalizmus v súčastnej dobe je to isté ako satanizmus.To si musi uvedomiť každy kresťan katolik,ktorý sa cití byť ukotvený v Kristovi.Ja márne hľadam kontakt na KĽS. Chcem vedieť jej program.Hľadám stranu, ktorá chce občanom priviesť Pána Ježiša takého, akým v skutočnosti je.Mnoho tzv. politických strán Pána Ježiša vykresľuje ako karikatútu. Ak niekto pozná mailovú adresu na túto stranu prosím, nech ma kontaktuje na assisi@post.sk
Váš brat Andrej.
upozornenie
(brat Andrej, 16. 2. 2010 13:56)
Strana Sloboda a Solidarita je liberálnou stranou, čo znamená okrem iného aj
to, že sme za dôslednú odluku cirkvi od štátu. Nemáme špecifický vzťah k
žiadnej z cirkvi na Slovensku a vierovyznanie považujeme za výsostné osobnú
záležitosť každého z nás. S politikou by sa však podľa nášho názoru viera
miešať nemala.
S pozdravom
Martin Poliacik
Páčil sa mi prigram SaS.A tak ako kresťan katolik som túto stranu oslovil. Odpoveď Vám dávam do pozornosti. Táto strana zavádza občanov. Kresťan katolik v tejto strane nemá čo hľadať. Kto si prečíta túto správu a cez to všetko sa začlení do tejto strany automatický sa exkomunikuje z tejto politickej strany.Liberalizmus v v súčastnej dobe je to isté ako satanizmus.To si musi uvedomiť každy kresťan katolik,ktorý sa cití byť ukotvený v Kristovi.Ja márne hľadam kontakt na KĽS. Chcem vedieť jej program.Hľadám stranu, ktorá chce občanom priviesť Pána Ježiša takého, akým v skutočnosti je. Ak niekto pozná mailovú adresu na túto stranu prosím, nech ma kontaktuje na assisi@post.sk
Váš brat Andrej.
žiadost o zaradenie medzi politikov
(Ján Kvasnička, 9. 1. 2010 16:56)
Touto cestou žiadam o zaradenie medzi politikov v ramci strany SaS ,kandidoval som za stranu vo volbach Vuc 2009 som riadnym clenom strany .moj kontakt na facebook -http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=1098792825
moj mail :janokvasnicka@gmail.com
V strane posobim ako okresny sef okresu ILAVA
Ano, asi máte pravdu,
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 27. 11. 2009 20:38)
hoci nie som zo Zemplína a ani z Prešovského, či Košického kraja. Doporučujem Vám poslať sťažnosť bezodkladne na ústrednú volebnú komisiu a podľa možností dať do podpísať aspoň dvom ďaľším ľudom, ktorý takúto nedovolenú kampaň tiež videli. Podľa môjho súkromné=ho názoru nestačí však, ak sa pán Chudík pretŕča v TV, alebo ak napr. poklepkáva nejaký základný kampaň a iným spôsobom sa mediálni mágovia pokúšajú podsunúť priemernému divákovi, akým je tento pán nepostrádateľný. Hoci aj tu by sa asi dalo poukázať na časove neprimeraný priestor, ktorý v TV má - priamo pred voľbami. Ak v TV priamo hovorí, že to bude, ak ho zvolia, či dokonca on alebo ktokoľvek iný priamo nabáda na jeho voľbu, to by už bolo silnejšia káva, aj pre políciu a prokuratúru.
Na tejto adrese - https://volby.estranky.sk/clanky/volby-do-vuc-2009/vuc9 nájdete množstvo telefonických a iných kontaktov. Doporučujem Vám poslať e-mail na všetky naraz do ustrednej volebnej komisie.
Ďakujem za pochopenie, že my im to v závale práce a bez podrobnejších informácií preposielať nebudeme a ďakujeme aj za informáciu - pre ostatných čitateľov.
ohľadne kampane cez moratórium
(Betka, 27. 11. 2009 20:21)Dobrý deň.Myslím, že dnes je už moratórium aj včera bolo a v TV Zemplín,ktorá vysiela skoro v celom zemlpíne sa veselo propaguje kandidát na župana v prešovskom kraji pán Chudík v rozhovore a v reportáži.Tak nech každý kandidát doržiava rovnako zákony.´Dakujem
Obvody a okrsky
(Karol Nagy, karolnagy7@gmail.com, 15. 11. 2009 14:29)
Neviem odkiaľ čerpáte svoje informácie, ale na stránke ŠU SR sú zatiaľ len výsledky podľa obvodov a krajov. Volebný obvod Sobrance má účasť 41,95.
Horný Vadičov nie je obvod, ale obec vo volebnom obvode Kysucké Nové Mesto, ktorá má jeden, možno viac volebných okrskov. Celkove v obvode KNM bolo 32,94%.
Až keď budú uverejnené všetky výsledky podľa volebných okrskov, budeme môcť zistiť, v ktorých obciach bola prípadne vyššia účasť než v Hornom Vadičove.
Volba zo zahranicia
(Miro, 19. 5. 2010 18:52)